مقاله ها

تاریخچه لویی ویتون – لویی ویتون چه کسی بود؟ 22 مرداد

ویتون 3
louis vuitton

 

 

 






تاریخچه لویی ویتون . لویی ویتون  که بیشتر به خاطر کالاهای چرمی اش معروف است، در سال 1854 تاسیس شد. این کمپانی  معتبرترین برند لوکس در حال حاضر در کل جهان است.

 

لویی ویتون کی بود؟ – تاریخچه برند لویی ویتون 

لویی ویتون کی بود؟ لویی ویتون در سال 1821 به دنیا آمد و از یک خانواده قدیمی طبقه کارگر در شرق فرانسه بود.

ویتون با درک تأثیرات پشتکار و اخلاق کاری قوی از تماشای خانواده اش بزرگ شد.

او در سن 16 سالگی تصمیم گرفت 292 مایل از زادگاهش تا پاریس را پیاده طی کند تا زندگی جدیدی برای خود بسازد.

هنگامی که او وارد شد، شهر در میانه صنعتی شدن بود و شیوه‌های حمل‌ونقل فعلی به سرعت در حال تکامل بودند و امکان سفرهای طولانی‌تر را فراهم می‌کردند.

با این کار نیاز به قطعات مسافرتی محکم ایجاد شد. ویتون به عنوان شاگرد جعبه ساز و بسته بندی موفقی به نام مسیو مارشال گرفته شد.

او یاد گرفت که ظروف بادوام بسازد و چگونه آنها را به درستی بسته بندی کند – حرفه ای که در آن زمان مورد احترام بود.


تاریخچه برند لویی ویتون - louis vuitton

تاریخچه لویی ویتون

لویی ویتون یک چمدان ساز بود که برند لوکس فرانسوی خود را در سال 1854 تاسیس کرد. از این رو به طراح وظیفه افتخاری ایجاد چمدان ویژه برای همسر امپراتور فرانسه ناپلئون سوم داده شد.

هنگامی که ناپلئون در سال 1852 عنوان امپراتور فرانسوی ها را به خود اختصاص داد، همسرش لویی ویتون را به عنوان جعبه ساز و بسته بندی شخصی خود استخدام کرد.

این دروازه‌ای را برای ویتون به طبقه‌ای از مشتریان نخبه و سلطنتی ایجاد کرد که در طول زندگی و فراتر از آن به دنبال خدمات او بودند، زیرا برند لویی ویتون به چرم لوکس و برند سبک زندگی امروزی مشهور شد.

سپس در سال 1896 بود که لویی ویتون مونوگرام معروف LV را به کیف های خود معرفی کرد، طرحی که امروزه بسیار معروف شده است.

ویتون در 4 آگوست 1821 در آنچای، دهکده ای کوچک در منطقه کوهستانی و پر درخت ژورا در شرق فرانسه به دنیا آمد. اجداد ویتون که از یک خانواده قدیمی طبقه کارگر می‌آیند، نجار، نجار، کشاورز و کارخانه‌دار بودند. پدرش خاویر کشاورز بود و مادرش کورون گیلارد یک صنعتگر بود.

مادر ویتون زمانی که او تنها 10 سال داشت از دنیا رفت و پدرش خیلی زود دوباره ازدواج کرد. همانطور که افسانه می گوید، نامادری جدید ویتون به اندازه هر شرور سیندرلای افسانه ای خشن و شرور بود.

ویتون، کودکی سرسخت و سرسخت، که مورد دشمنی نامادری خود قرار گرفته و از زندگی استانی در آنچای بی حوصله شده بود، تصمیم گرفت به پایتخت شلوغ پاریس فرار کند.

در اولین روز آب و هوای قابل تحمل در بهار 1835، ویتون در سن 13 سالگی خانه را به تنهایی و با پای پیاده به مقصد پاریس ترک کرد. او بیش از دو سال سفر کرد و در طول مسیر با مشاغل عجیب و غریب برای سیر کردن خود و ماندن در هر جایی که توانست سرپناهی پیدا کند، در مسیر پیاده روی 292 مایلی از زادگاهش آنچای به پاریس می ماند.

او در سال 1837، در سن 16 سالگی، به پایتختی رسید که در انبوه یک انقلاب صنعتی بود که تضادهای زیادی را ایجاد کرده بود: عظمت الهام‌بخش و فقر وحشتناک، رشد سریع و اپیدمی‌های ویرانگر.

ویتون نوجوان به عنوان شاگرد در کارگاه جعبه‌ساز و بسته‌بندی موفقی به نام مسیو مارشال پذیرفته شد.

در اروپای قرن نوزدهم جعبه‌سازی و بسته‌بندی یک صنعت بسیار محترم و شهری بود. یک جعبه‌ساز و بسته‌بندی، تمام جعبه‌ها را متناسب با کالاهایی که ذخیره کرده‌اند و شخصاً جعبه‌ها را بارگیری و تخلیه کرده‌اند، می‌سازد.

تنها چند سال طول کشید تا ویتون در بین کلاس مد پاریس به عنوان یکی از بهترین شاغلان در صنعت جدید شهرت شهرت پیدا کند.

این برند به سرعت به عنوان یکی از لوکس ترین و محبوب ترین برندها در تمام اروپا شهرت یافت.

در 2 دسامبر 1851، 16 سال پس از ورود ویتون به پاریس، لوئی-ناپلئون بناپارت کودتا کرد.

درست یک سال بعد، او لقب امپراتور فرانسه را با نام سلطنتی ناپلئون سوم به عهده گرفت.

استقرار مجدد امپراتوری فرانسه تحت ناپلئون سوم برای ویتون جوان بسیار خوش شانس بود.

همسر ناپلئون سوم، ملکه فرانسه، اوژنی دو مونتیخو، کنتس اسپانیایی بود. او پس از ازدواج با امپراطور، ویتون را به عنوان جعبه‌ساز و بسته‌بندی شخصی خود استخدام کرد و او را متهم کرد که «زیباترین لباس‌ها را به شیوه‌ای نفیس بسته بندی کند». او دروازه ای را برای ویتون به طبقه ای از مشتریان نخبه و سلطنتی که در طول عمرش به دنبال خدمات او بودند، فراهم کرد.

برای ویتون، سال 1854 سالی پر از تغییر و تحول بود. در همان سال بود که ویتون با زیبایی 17 ساله ای به نام کلمنس-امیلی پاریوکس آشنا شد.

نوه‌ی او، هنری لوئیس ویتون، بعدها نقل کرد: “در یک چشم به هم زدن او لباس‌های پارچه‌ای و کفش‌های قلاب‌دار یک کارگر را با لباس آن روز عوض کرد.

این دگرگونی دیدنی بود، اما نیاز به آگاهی کامل داشت. مدیر بخش فروشگاه چطور بود زیرا شانه های لوئیس بسیار بزرگتر از بوروکرات های پاریسی بود.

ویتون و پریو در بهار آن سال، در 22 آوریل 1854 ازدواج کردند.

ویتون چند ماه پس از ازدواجش، مغازه موسیو مارشال را ترک کرد و کارگاه جعبه سازی و بسته بندی خود را در پاریس افتتاح کرد. روی تابلوی بیرون مغازه نوشته شده بود: “شکننده ترین اشیاء را به صورت ایمن بسته بندی می کند. متخصص در بسته بندی مد.”

در سال 1858، چهار سال پس از افتتاح مغازه خود، ویتون یک صندوق عقب کاملاً جدید را عرضه کرد. به جای چرم، از یک بوم خاکستری ساخته شده بود که سبک تر، بادوام تر و در برابر آب و بو غیر قابل نفوذ تر بود.

با این حال، نکته کلیدی فروش این بود که برخلاف تمام صندوق‌های قبلی که گنبدی شکل بودند، صندوق‌های ویتون مستطیل شکل بودند که باعث می‌شد آن‌ها روی هم چیده شوند و برای حمل و نقل از طریق وسایل حمل‌ونقل جدید مانند راه‌آهن و کشتی بخار بسیار راحت‌تر شوند.

با این حال، در سال 1870، تجارت ویتون با شروع جنگ فرانسه و پروس و پس از آن محاصره پاریس، که جای خود را به یک جنگ داخلی خونین داد که امپراتوری فرانسه را نابود کرد، متوقف شد.

هنگامی که محاصره سرانجام در 28 ژانویه 1871 به پایان رسید، ویتون به Asnieres بازگشت تا دهکده ویران شده را بیابد، کارکنانش پراکنده شدند، تجهیزات او به سرقت رفت و مغازه اش ویران شد.

ویتون با نشان دادن همان روحیه سرسخت و توانا، که با پیاده روی تقریباً 300 مایل به تنهایی در سن 13 سالگی نشان داد، فوراً خود را وقف بازسازی تجارت خود کرد.

در عرض چند ماه، او یک مغازه جدید در یک آدرس جدید، 1 Rue Scribe ساخته بود. همراه با آدرس جدید، تمرکز جدیدی نیز بر روی تجمل ایجاد شد.

Rue Scribe که در قلب پاریس جدید واقع شده است، محل استقرار باشگاه معتبر جوکی بود و حس اشرافیت بیشتری نسبت به مکان قبلی ویتون در آسنیر داشت. در سال 1872، Vuitton طرح جدید صندوق عقب با بوم بژ و راه راه قرمز را معرفی کرد.

طراحی ساده و در عین حال مجلل جدید برای نخبگان جدید پاریس جذاب بود و آغازی برای تجسم مدرن لیبل لویی ویتون به عنوان یک برند لوکس بود.

برای 20 سال بعد، ویتون به فعالیت در خیابان 1 Rue Scribe ادامه داد و چمدان های لوکس و باکیفیت را نوآوری کرد تا اینکه در 27 فوریه 1892 در سن 70 سالگی درگذشت.

موسس. در زمان پسرش جورج، که مونوگرام معروف LV شرکت و نسل‌های آینده ویتون‌ها را ایجاد کرد، برند لویی ویتون به چرم لوکس و برند سبک زندگی مشهور جهانی تبدیل شد که امروزه نیز باقی مانده است.


لویی ویتون - بنیان گذار برند لویی ویتون


کیفیت محصولات Louis vuitton.


از روز اول، کیفیت همیشه هسته اصلی تک تک محصولات لویی ویتون بوده است. و این استراتژی نتیجه می دهد.

لویی ویتون بازاریابی نمی کند. آنها فقط محصولاتی را ایجاد می کنند که در طراحی و ساخت خود استثنایی هستند.
هر کیفی که توسط Louis Vuitton ساخته شده است، به صورت جداگانه و با نهایت دقت دست ساز است.
و حتی اگر شرکت در حال حاضر در مقیاس بسیار بزرگ فعالیت می کند، آنها هنوز هم می دانند که چگونه احساس شرکت کوچک را حفظ کنند.
کیف لویی ویتون اصل
انحصاری بودن 


انحصاری بودن یکی دیگر از رازهای موفقیت این برند است.

لویی ویتون همیشه سعی کرده با تولید انبوه سری‌های کوتاه‌مدت محدود مقابله کند.

این بدان معناست که همه صاحب کیف‌های یکسانی نخواهند بود و به این معنی است که کسانی که کیف‌های نسخه محدود را به دست می‌آورند، انحصاری فوق‌العاده دارند.

هنگامی که محصولات به تعداد کم عرضه می شوند، فوراً سروصدا ایجاد می شود و مردم هوس جدیدترین سبک کیف را دارند. به دلیل این کمبود، لیست های انتظار طولانی تر و طولانی تر می شوند و محصولات حتی مطلوب تر می شوند.

  • تاریخچه لویی ویتون

    در طول سال ها، لویی ویتون تعدادی از معروف ترین کیف های دنیا مانند Speedy Bag و Neverfull Tote را معرفی کرد. در سال1997 این برند شروع به طراحی لباس زنانه کرد و سه سال بعد به پوشاک مردانه نیز گسترش یافت.

  •  
  • امروزه این شرکت یک میلیارد دلاری است که نه تنها کیف، بلکه لباس، کفش، ساعت، جواهرات، لوازم جانبی و عطر را نیز می فروشد و موفقیت آنها به ساختن و ساختن ادامه می دهد. اما چگونه؟


  • ویتون در همه فرودگاه های سراسر جهان و همچنین بسیاری از فروشگاه های لوکس از توکیو تا پاریس وجود دارد

  •  

اما چه چیزی آن را از سایر برندهای لوکس متمایز می کند؟ خوب، این نه تنها به تعداد فروشگاه‌ها یا مکان‌هایی که در سرتاسر جهان دارند، بلکه تعهد آنها به استفاده از مواد باکیفیت مانند چرم و بوم در هر محصولی که ایجاد می‌کنند نیز مربوط می‌شود (هر کالا حداقل 98٪ چرم است). این تعهد به کیفیت به این برند کمک کرده است تا طراحی همیشگی خود را حفظ کند و به یکی از مشهورترین نام های مد تبدیل شود.
تاریخچه برند لویی ویتون

نوآوری

 
لویی ویتون می داند چگونه نوآوری کند و در عین حال به سنت های کلاسیک خود وفادار بماند. از طریق همکاری های متعدد، این برند با هنرمندان و طراحانی مانند جف کونز، تاکاشی موراکامی و فارل ویلیامز کار کرده است که همگی خطوط تولید محدود خود را ایجاد کرده اند.

این مجموعه ها به برند کمک می کند تا با مخاطبان جدید و جوان تر ارتباط برقرار کند.

مونوگرام ساده اما ظریف LV در سراسر جهان قابل تشخیص است. اما این ترکیبی از کیفیت، انحصار و نوآوری است که دستور العمل عالی برای موفقیت همیشگی را می سازد.

برند لویی ویتون

تنوع محصولات این برند خاص

همه چیز در مجموعه های لویی ویتون دارای شیک ترین دیزاین، رنگ ها و اشکال است. کیف های دستی، لوازم جانبی یا کفش – هر طرحی نفس گیر و ظریف است.

کیف چرم لویی ویتون

شما می توانید آنها را با قیمت بسیار مناسب در اینجا پیدا کنید.
لویی ویتون آماده مد کیف های دستی است. تمام کیف های دستی، کیف پول و لوازم جانبی لویی ویتون در رامین استور موجود است.
لویی ویتون اولین بوتیک خود را در جهان در 24 ژانویه 1892 افتتاح کرد.

لویی ویتون یک فروشگاه جدید در میدان مادلین در خیابان 10، پاریس در پاریس افتتاح کرد. لویی ویتون پاریس به خاطر صندوق های مسافرتی خود شناخته شد و به زودی طرح های او مورد توجه افراد ثروتمند قرار گرفت.
در سال 1896، این شرکت الگوی مونوگرام را راه اندازی کرد که شناخته شده ترین علامت تجاری آن بود. در انگلستان تبلیغ به عنوان “تنه و کیف مسافرتی ساخته شده با دست” ممنوع بود زیرا قبلاً مغازه ای با این نام وجود داشت.

مالک، آقای لوئیس جفریز، تصمیم گرفت که مغازه جدید خود را “Louis Vuiton” بنامد و بنابراین، آن را یادداشت کرد و یک “n” و voila اضافی اضافه کرد! این نام از آن زمان شناخته شده است.

اندکی بعد، فروشگاه واقعی صندوق عقب به بخشی از لباس شیک پوش تبدیل شد. محصولات آرایشی و بهداشتی در اوایل به طیف کالاهای لوکس لویی ویتون اضافه شدند و ادکلن ها برای اولین بار در سال 1900 ظاهر شدند و سپس عطرها در سال 1910 ظاهر شدند در حالی که لوازم آرایشی در سال 1915 به طیف محصولات لویی ویتون وارد شدند. امروزه طیف وسیعی از انواع کیف و لوازم جانبی مختلف را خواهید دید. از چمدان / صندوق عقب مسافرتی گرفته تا کیف دستی / کیف پول.


تاریخچه لویی ویتون

چه چیزی باعث محبوبیت شدید این برند شده است؟!

حمل یک کیف دستی با مونوگرام نمادین یک چیز است، اما وقتی عمیق‌تر نگاه می‌کنید و متوجه می‌شوید که چیزی بیش از آنچه به چشم می‌آید، کاملاً متفاوت است.

لویی ویتون چیزی فراتر از کیف های دستی و روشویی است، در مورد مد و کلاسیک و ساخت و ساز با کیفیت بالا است. در واقع، LV از سال 1854 به تولید کالاهای لوکس پرداخته است. و حتی نسل‌های بعد، چرم‌های لویی ویتون مورد علاقه هر کسی است که تمایل به تجمل و کیفیت دارد.
بنابراین هنگامی که به هدیه ای متفاوت از بقیه نیاز دارید، با یک اکسسوری گران قیمت از لویی ویتون اشتباه نخواهید کرد.


 

دهه 90: دورانی محوری برای لویی ویتون

در حدود سال 1990، ایو کارسل به عنوان رئیس جمهور منصوب شد، اولین رئیس خانه بی ارتباط با خانواده ویتون. تحت رهبری او بود که این برند با همکاری‌ها و اجرای نوآورانه‌اش از قطعات اصلی، موج‌های بزرگی در صنعت مد ایجاد کرد.

این برند صدمین سالگرد چاپ Damier خود را در سال 1996 با انتشار نسخه محدود با چرم واچتا جشن گرفت، ترکیبی که معمولاً دیده نمی‌شود و آن را مجموعه Centenaire نامید.

سال 1997 با انتصاب مارک جاکوبز به عنوان اولین مدیر خلاق برای این برند بسیار مهم بود.

مارک جیکوبز اولین خط آماده پوشیدن برند را طراحی کرد و مجموعه کیف های دستی Monogram Vernis را معرفی کرد. در سال 2001، استفان اسپروس، با کمک مارک جیکوبز، مجموعه ای از گرافیتی های نئونی را طراحی کرد که روی بوم مونوگرام کلاسیک نوشته شده بود.

تا به امروز، این یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان کلکسیونرهای جدی لویی ویتون است.

به دنبال موفقیت همکاری استفان اسپروس، لویی ویتون شروع به همسویی پیوسته با هنرمندان و طراحان محبوب کرد. در سال 2003، لویی ویتون با تاکاشی موراکامی برای ایجاد مونوگرام چند رنگ کار کرد: چاپ مونوگرام استاندارد اما در 33 رنگ در زمینه سیاه یا سفید.

موراکامی همچنین مسئول چاپ معروف شکوفه گیلاس خندان روی مونوگرام کلاسیک بود.

با ادامه افزایش فروش لویی ویتون، این برند بار دیگر کیفی را در سال 2007 معرفی کرد که به یکی از کلاسیک ترین سبک های آن و یکی از شناخته شده ترین کیف های دستی در جهان تبدیل شد:

Neverfull. Neverfull که در بوم مونوگرام کلاسیک با فضای داخلی کاملاً خط‌دار راه راه با یک جیب کناری و تزئینات واچتا ساخته شده بود، ظاهراً یک محصول اولیه بود.

با این حال، حتی با بند نازک خود، Neverfull قادر است تا 200 پوند را حمل کند.

در سال 2014، لباس کلاسیک با چاپ داخلی جدید دوباره طراحی شد، در ترکیب رنگ های دیگر و همچنین شامل یک کیف قابل جدا شدن در دسترس قرار گرفت.

به عنوان یک خداحافظی نمادین، یکی از آخرین سیلوئت های مارک جیکوبز Pochette Metis در ژانویه 2013 بود.

با الهام از کیف مونسو، این کیف دستی همه کاره و کاربردی حتی تا به امروز به یکی از محبوب ترین لوازم این برند تبدیل شد.

در بازار مد امروزی که به طور مداوم در حال رشد است، این برند یکی از معتبرترین برندها در جهان است. این کمپانی با بیش از صد سال تجربه و تعهد به خدمات استثنایی به مشتریان، هنوز یک نماد در صنعت مد است. برند LV با ترکیب سبک های نوآورانه با کیفیت کلاسیک به گسترش پیچیدگی و کمال در سراسر اروپا، آمریکا و سایر نقاط جهان ادامه می دهد. بدون شک، Louis Vuitton نامی است که برای چندین دهه آینده قوی خواهد بود.

در سال 1854، سال‌ها پس از اینکه ویتون به هنر خود تسلط پیدا کرد و به خاطر آن مورد احترام قرار گرفت، ویتون به تنهایی اقدام به باز کردن فروشگاهی در خیابان نوو د کاپوسینز کرد.

در اینجا بود که او شروع به تثبیت خود به عنوان یک چمدان ساز کرد. سپس، در سال 1858، ویتون اولین صندوق عقب بخار لویی ویتون را طراحی کرد.

در آن زمان تنه‌ها دارای قسمت‌های گرد بودند تا آب جاری شود، اما این امکان را برای انبار کردن راحت نمی‌داد.

Vuitton یک صندوق عقب صاف و در عین حال ضد آب را معرفی کرد که به راحتی روی هم قرار می گرفت. اولین تنه او با بوم خاکستری به نام Trianon تجهیز شده بود – تا چند دهه بعد که مونوگرام امضا معرفی شد.

ویتون با یک تجارت رو به رشد، خانواده و محل کار خود را به Asniere نقل مکان کرد و در آنجا بیست کارگر را برای ساختن تنه های خود استخدام کرد.

تا سال 1900 او 100 کارمند داشت و در سال 1914 اندازه شرکت بیش از دو برابر شد.

در سال 1886، پسرش جورج یک سیستم قفل مبتکرانه را اختراع و ثبت اختراع کرد که برداشتن قفل صندوق عقب آنها را غیرممکن می کرد. این قفل هنوز هم استفاده می شود.

پس از سال‌ها موفقیت، ویتون با معرفی یک طرح بوم راه راه جدید (1876) و بعداً چاپ Damier (1888) شروع به آزمایش طراحی چمدان خود کرد.

الگوهای نقاشی شده با دست برای جلوگیری از تقلبی ساخته شده اند.

حتی در اواخر دهه 1800، لویی ویتون به اندازه کافی یک نماد وضعیت بود تا جعل را تضمین کند.

در سال 1886، پسرش جورج یک سیستم قفل مبتکرانه را اختراع و ثبت اختراع کرد که برداشتن قفل صندوق عقب آنها را غیرممکن می کرد. این قفل هنوز هم استفاده می شود.

سال 1892 زمانی برای خانواده بود که لویی ویتون در سن 70 سالگی درگذشت.

پسر او، ژرژ ویتون، رئیس جدید خانه لوکس شد.

درگذشت لویی ویتون پسرش را وادار کرد تا بار دیگر چاپ چمدان خود را تغییر دهد و در سال 1896، برای احترام به پدرش، مونوگرام امضای LV معرفی شد و با LV ها، چهارپایه ها و گل ها طرح ریزی شد.

تحت هدایت او موفقیت دنبال شد و مونوگرام نمادین در میان مشتریان نخبه به شهرت رسید.

با این افزایش شهرت، این برند چشم یکی از معتبرترین نمادهای مد را به خود جلب کرد: گابریل شانل.

در سال 1925، یک کیف دستی گنبدی شکل که برای استفاده شخصی به جای سفر طراحی شده بود، به طور خاص برای Chanel ساخته شد.

تا سال 1934 بود که او به این برند اجازه داد تا این کیف را برای عموم مردم تولید کند. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شد که جمع‌وجورتر و ساده‌تر برای استفاده روزمره باشد و Squire نامگذاری شد تا اینکه در سال 1955 به Alma تغییر نام داد.

با موفقیت در محصولات کوچک‌تر، لویی ویتون خط تولید خود را گسترش داد تا Keepall (1930)، Speedy (1930) را در بر گیرد. و Noe (1932). تقاضا برای این کیف‌ها فوق‌العاده بود، به طوری که در حال حاضر در مواد و اندازه‌های بی‌شماری ساخته می‌شوند.

در سال 1936، ژرژ درگذشت و پسرش، گاستون-لوئیس ویتون، برای اداره خانه قدم گذاشت.

در طول 50 سال تصدی گاستون-لوئیس، لویی ویتون شروع به ترکیب چرم در محصولات خود کرد و بوم مونوگرام امضای خود را برای استفاده در سبک های مختلف، از جمله پاپیلون استوانه ای معروف (1966) تغییر داد.

هنگامی که گاستون-لوئیس در سال 1970 از دنیا رفت، دامادش، هنری راکامیر، مدیریت شرکت را بر عهده گرفت.

هنری نیاز به گسترش ردپای نام تجاری را تشخیص داد و به باز کردن مکان‌های خرده‌فروشی در سراسر جهان فشار آورد و به اصرار مدیر مالی جوزف لافونت، در سال 1984 به صورت عمومی معامله شد.

این تصمیم راه را برای ایجاد والدین نهایی هموار می‌کند.

گروه تولیدی. با لویی ویتون به عنوان شرکت برتر کالاهای لوکس، منطقی بود که آنها خود را با تولیدکنندگان پیشرو شامپاین و کنیاک، Moet et Chandon و Hennessy، به ترتیب هماهنگ کنند، بنابراین در سال 1987 شرکت LVMH را ایجاد کردند.

مهم ترین رویدادها در تاریخ شرکت و حرکت قدرت برای خانه.

لویی ویتون و دهه 2000

از آنجایی که لویی ویتون به پیشرفت خود ادامه داد، مارک جیکوبز در سال 2013 تصمیم گرفت از سمت خود کناره گیری کند تا با حمایت LVMH بر برند همنام خود تمرکز کند.

پس از آن بود که Nicolas Ghesquière به عنوان مدیر هنری جدید مد زنان منصوب شد و نه تنها خط تولید فعلی را تقویت کرد، بلکه آن را گسترش داد.

با آمدن از Balenciaga، جای تعجب نیست که او زیبایی‌شناسی کلاسیک و نسبتاً ساده‌ای را که نام تجاری برای آن شناخته شده بود به چالش کشید و ظرافتی را به نسل جوان‌تر تزریق کرد.

خط تولید کیف های دستی لویی ویتون با تولید نسخه های محدودی که هر ساله تولید می شد به رشد خود ادامه داد.

نیکلاس ژسکیر از زمان انتصاب خود، از خلق قطعات بسیار پرطرفدار ناامید نشده است و همچنان با طرح های نوآورانه و آینده نگر خود، توده ها را شگفت زده می کند.

بر اساس موفقیت Ghesquiere، Louis Vuitton یک نابغه خلاق دیگر را منصوب کرد تا تجارت مردانه را به عهده بگیرد.

در سال 2018، Virgil Abloh به عنوان مدیر خلاقیت مردان منصوب شد و از آن زمان نه تنها لوازم جانبی جدید و خیره کننده ای برای مردان طراحی کرده است، بلکه قطعاتی را معرفی کرده است که قلب مردان و زنان را به طور یکسان تسخیر می کند، که از زمان آغاز به کار این برند برای این برند نادر است.

با پیشروی این دو مرد برای این نیروگاه، نمی توان گفت چه چیزی را باید برای دیدن آماده کنیم، اما به نظر می رسد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

آبلو در 28 نوامبر 2021 پس از یک مبارزه دو ساله با آنژیوسارکوم، سرطان نادر و تهاجمی، درگذشت و سمت مدیر هنری لباس مردانه لویی ویتون را باز گذاشت.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برند لوکس لویی ویتون از ابتدا تا بنیان گذاری و موفقیت این برند صحبت کنیم امیدواریم از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید.
خوش حال می شویم تا نظرات خود را در کادر زیر بشنویم.

معرفی لباس های بهاره و تابستانه Louis vuitton

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تاریخچه لویی ویتون – لویی ویتون چه کسی بود؟ 22 مرداد

  1. نسترن گفت:

    عالییییی. واقعا لذت بردم از تاریخچه لویی ویتون
    ممنون ازتون مقاله خوبی بوود.

  2. مونا گفت:

    لویی ویتون عالیه فقط بدیش اینه نمیشه خوب تمیزش کرد

    1. ramin گفت:

      چرا نمیشه. یه مقاله کامل برای تمیز کردن کیف چرم در سایت ما هستش
      برای مشاهده تمیز کردن کیق اینجا کلیک کنین

  3. نازی گفت:

    چه جالب واقعا شاهکاره این برند

  4. زهره گفت:

    لویی ویتون عالیییییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *