مقاله ها

3 مورد از بهترین مجله مد و فشن جهان

تاریخچه برند louis vuitton

 

برای بازار مجله مد و فشن امروزی، که در آن طراحان مستقل به طور منظم مجموعه تولید می کنند، نیاز به مجلاتی که بتوانند خروجی برای این نوع طراحان فراهم کنند، در حال افزایش است.

3 تا از بهترین مجله مد و فشن در دنیا



مجلات به‌عنوان وسیله‌ای برای بیان، همیشه راه‌های محبوب و مؤثری برای طراحان نوظهور بوده است تا نام خود را به گوش جهانیان برسانند.


دنیای مد و فشن بدون مجلات بسیار کسل کننده خواهد بود آنها یک پلت فرم خلاقانه را برای ما فراهم می کنند که در آن تمام قطعات برای ایجاد آن تصویر عالی جمع می شوند.

امروز قصد داریم تا در این مقاله 3 مورد از بهترین مجله مد و فشن جهان را بررسی کنیم.

مجله مد و فشن همیشه محبوب است. در دیگر مقاله ما میتوانید دلایل علاقه مردم به مد و فشن را مطالعه کنید.

هر ماه صدها هزار نفر مجلات مد را مطالعه می کنند. آنها مقالات جالب زیادی منتشر می کنند و سالانه میلیون ها نسخه از آن به فروش می رسند. مجلات مد و فشن نمونه کارها چشمگیر هستند و در سراسر جهان شناخته می شوند.

مجلات مد و فشن توسط مردم از سراسر جهان خوانده می شود و دیدگاهی بین المللی در مورد اینکه چه چیزی داغ است و چه چیزی نیست ارائه می دهد. ده‌ها عنوان مجلات مد محبوب وجود دارد، بنابراین وارد کردن پای شما هرگز آسان‌تر نبوده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقالات مد با کیفیتی تولید کنید که هم برای سردبیران و هم برای خوانندگان جالب باشد!

مجله مد و فشن نیویورک
مجله مد و فشن نیویورک JAN 2019

مجلات مد و فشن توسط مردم از سراسر جهان خوانده می شود و دیدگاهی بین المللی در مورد اینکه چه چیزی داغ است و چه چیزی نیست ارائه می دهد.
ده‌ها عنوان مجلات مد محبوب وجود دارد، بنابراین وارد کردن پای شما هرگز آسان‌تر نبوده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقالات مد با کیفیتی تولید کنید که هم برای سردبیران و هم برای خوانندگان جالب باشد!

در حالی که تعداد زیادی مجلات طراحی مد در بازار وجود دارد، محبوب ترین مجلات به سمت جمعیت های مختلف هدف قرار می گیرند.

البته مجلات مختلفی برای طراحی مد وجود دارد که به خط تولید لباس های مردانه و زنانه پاسخ می دهد. بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید، چیزها می توانند از آنجا دقیق تر شوند. با این حال، صرف نظر از موقعیت خود، قبل از اینکه به دنبال آن باشید، خوب است بدانید چه چیزی در آنجا وجود دارد.

اگر عاشق مد و فشن هستید و می خواهید دقیقاً در این زمینه کار کنید، بهترین مجله مدی که می توانید بخرید Vogue است.

این مجله ای است که بیشتر از هر مجله دیگری می تواند صنعت مد را به شما نشان دهد و می تواند به شما کمک کند دانش خود را توسعه دهید و به شما کمک کند تا به یک طراح بزرگ تبدیل شوید.
علاوه بر این، Vogue دارای چندین بخش محتوایی است، از جمله برخی که اصلاً به مد مربوط نیستند.

به عنوان مثال، آنها بخش هایی دارند که به آرایش می پردازند و بخش های دیگر عمدتاً روی افراد مشهور تمرکز دارند.
همه این بخش‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا مجله ووگ را واقعا منحصر به فرد و سرگرم‌کننده کند.

در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند که Elle انتخاب بهتری است زیرا بیشتر بر روی مد تمرکز دارد، مجلات مد همه در مورد ترکیب جنبه های مختلف زندگی با هم و ایجاد چیزی متفاوت هستند.

Vogue کار استثنایی در ترکیب بخش های خود با هم در یک مطالعه لذت بخش برای شما در هر ماه انجام داده است.

آنها می توانند از ترکیب و سبک به شما الهام بخشند، داستان های آنها می تواند به شما کمک کند تا الهام بخش طراحی خود را بیشتر کنید.

مجله مد و فشن

آشنایی با مجله مد و فشن ELLE

Elle یک مجله مد مشهور است که به ویژه زنان با وجدان مد را هدف قرار می دهد.

این مجله توسط زنان نوشته و تولید می شود که اکثر آنها فارغ التحصیل دانشگاه هستند و نکات سبک متنوعی از لباس های غیررسمی گرفته تا لباس های رسمی، جواهرات و لوازم آرایشی و غیره را پوشش می دهد. “Elle” مخفف کلمه “elle” به معنای “او” است. “. این مجله هیچ مرجع رسمی در زمینه طراحی یا استایل ندارد.

این اطلاعات سبک های مختلف از طراحان مختلف را با هدف آشنایی با سبک های مختلف زندگی زنانه در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

هلن لازارف، روزنامه نگار روس الاصل و بزرگ شده پاریس، مجله افسانه ای ELLE را در 21 نوامبر 1945 تأسیس کرد. در آن زمان، پایتخت فرانسه توسط جنگ ویران شده بود و لازارف پس از چندین سال اقامت در نیو به شهر محبوب خود بازگشته بود.

شهر یورک که در صنعت رسانه کار می کند. این نویسنده موفق رویای مجله‌ای برای زنان را در سر داشت که رویکرد اصلی آن در سرمقاله این بود که ذهن زنان را به گرایش‌های مختلف در سراسر جهان باز کند و دسترسی انحصاری به صنایع مد و زیبایی را برای آنها فراهم کند.

لازارف به هدف خود رسید و ELLE – مجله ای برای زنان که توسط یک زن اداره می شود – متولد شد.

مجله مد elle
مجله مد elle

چه چیزی مجله مد Elle را یونیک کرده است؟

ELLE هرگز یکی نبوده است که به طور انحصاری بر روی مد تمرکز کند. در سال 1945، وقتی هلن گوردون لازارف، نشریه بومی فرانسوی را در کنار همسرش پیر لازارف، بنیانگذار روزنامه فرانسوی فرانس سوآر، راه‌اندازی کرد، تصمیم گرفت کارها را متفاوت انجام دهد.

مجله Elle بدون شک بزرگترین مجله مد در جهان است که سی و شش نسخه در شش قاره در سراسر جهان دارد.

این مجله همچنین دارای شرکت های فرعی مانند Elle DÉCOR (با نوزده نسخه)، Elle girl (نه نسخه)، Elle Cuisine (پنج نسخه)، elle.com (شانزده وب سایت) و محصولات با کیفیت بالا مانند کتاب، کفش، عینک است.

سایر لوازم جانبی مرتبط با مد نسخه ایالات متحده به تنهایی به مخاطبان تقریباً پنج میلیون زن می رسد که در مجله Elle سبک و محتوایی تند و با دیدگاه مستقل تری نسبت به سایر مجلات این ژانر پیدا می کنند.

به گفته مؤسسه ملی سمعی و بصری فرانسه، که لازارف تأکید خاصی بر آزادی داشت، این شامل مسائل بدون تبلیغات (تلاش برای دور شدن از شرکتی شدن انتشارات)، روزنامه نگاری طولانی مدت و «لحن جدید» بود. مطالبات فمینیستی و جامعه مصرفی

در حالی که اکثر مجلات مد محور در سال 1945 – فقط یک سال پس از اعطای حق رای به زنان در فرانسه – شماره هایی را که عمدتاً با تصاویر سرمقاله براق پر شده بود، منتشر می کردند، ELLE (به فرانسوی به معنای “او”) با آنچه که شرح داده شد نشان خود را نشان داد.

بیشتر به عنوان یک روزنامه تا یک مجله به لطف مقالات طولانی آن، که اغلب شامل بحث های عمیق درباره موضوعاتی مانند فمینیسم بود، موضوعی بحث برانگیز در آن زمان. البته هنوز تصاویر رنگی و تمرکز بر مد وجود داشت.

نوآوران پشت مجله Elle اکنون در نیویورک هستند که تمرکز اصلی آن بر “مد، زیبایی و سبک – با مغز” است. یکی از بهترین خلاقیت های کارکنان ELLE نسخه آنلاین آن بود که از مقالات آرشیوی سال قبل همراه با بخش هایی در مورد مد (خوب، البته!) بهره مند شد.

روندهای catwalk (“باند”)؛ زیبایی؛ و سبک همچنین انجمن گفتگو و فرصت مشترک شدن در خبرنامه ایمیلی گنجانده شده و بسیار محبوب بین خوانندگان است.

این سایت یک راهنمای سبک شگفت‌انگیز خودی با چشم‌اندازی دنیوی است که هم راحتی آرام و هم یک الهام عالی اعتیادآور برای راه‌اندازی فراهم می‌کند. بد نیست، نه؟

دیوید بکهام در مجله مد و فشن Elle
دیوید بکهام در مجله مد و فشن Elle
ساخت و دیزاین مجله مد و فشن Elle

همانطور که توسط The Luxe Chronicles اشاره شده است، لازارف که عمیقاً تحت تأثیر جنگ جهانی دوم، فضای سیاسی بلافاصله پس از جنگ، فلسفه سیاسی چپ و جنبش‌های فمینیستی اولیه در فرانسه قرار گرفته بود، «هم سبک و هم ماهیت را در نشریه‌اش ازدواج کرد، که ابزاری در کمک به زنان فرانسوی برای دستیابی به دستاوردهای مهم به ویژه در محل کار و حقوق باروری. تلاش‌های مشابهی در ووگ در همین زمان زیر نظر سردبیر Edmonde Charles-Roux در جریان بود.

با کمک فرانسوا ژیرو، که سردبیر ELLE در سال‌های اولیه آن بود، این مجله شامل ستون‌هایی بود که زنان را به رأی دادن تشویق می‌کردند و مقالاتی را تشکیل می‌داد که بر اهمیت توانایی زنان برای رأی دادن مستقل از دیدگاه‌های سیاسی افراد مهمشان تأکید می‌کرد. تعداد زنان منتخب به مجلس فرانسه را جشن گرفت.

در حالی که ELLE بدون توجه به هنجارها/نقش های سنتی جنسیتی در آن زمان نبود، به گفته پیتر کنپ، که مدیر هنری ELLE از دهه 1950 تا 1960 بود، لازارف به صراحت معتقد بود که زنان برابر هستند، اگر نه. برتر از مردان.»



Elle یک مجله سبک زندگی زنان در سراسر جهان است که بر مد، زیبایی، سلامتی و سرگرمی تمرکز دارد. این عنوان در زبان فرانسوی به معنای “او” است. Elle با 46 نسخه بین المللی در بیش از 60 کشور جهان، بزرگترین مجله مد جهان محسوب می شود.

kamala harris - Elle magazine

ELLE

ELLE با 46 نسخه در سراسر جهان بزرگترین مجله مد جهان است. انتشارات لازارف، که اکنون تقریباً 30 سال پس از مرگ او می گذرد، – در بیشتر موارد – در مسیر کار اولیه او ادامه داشته است. بله، اکنون صفحات مجله شامل تبلیغات می‌شود و در شراکت‌های برند شرکت می‌کند، اما عنصر آگاهی پیرامون «آزادی و خواسته‌های فمینیستی» همچنان پابرجاست.

سپتامبر 2016 را برای نسخه بریتانیایی مجله در نظر بگیرید. این شماره با چندین جلد، «ظهور شورشیان» را جشن گرفت و آثار بازیگر/فعال آماندلا استنبرگ و مدل/بازیگر/فعالیت ترنس هاری نف را در میان دیگران برجسته کرد. با قرار دادن Neff بر روی جلد خود، ELLE اولین مجله بزرگ بریتانیایی شد که یک زن آشکارا تراجنسیتی را به نمایش گذاشت.

این کتاب همچنان به موضوعات مرتبط با فمینیست ها پرداخته است، خواه نگاهی به فمینیست های مرد باشد، نقش جراحی پلاستیک و آرایش در گفتمان فمینیستی، یا افکار بیانسه در مورد آزادی و فمینیسم.

مجله مد و فشن elle
مجله مد و فشن elle

آشنایی با مجله مد و فشن SHE

SHE مجله‌ای جوان و شیک است که زن امروزی را در تمام جنبه‌هایش به تصویر می‌کشد و او را بیرون از جعبه می‌برد. او آوانگارد است و دائماً در لبه مد است، اما همچنین به ریشه های آن وفادار می ماند.
هدف او توانمندسازی زنان از طریق مد است. این شامل تبلیغات با کیفیت بالا، اقلام لباس، و لوازم آرایشی است.

با توجه به آنچه می توانم در مورد مجله بگویم، این مجله کاملاً معمولی در صنعت مجله مد و فشن است و هیچ چیز واقعاً برجسته نیست. نسبتاً ملایم است و می تواند از رنگ های بیشتری با رنگ های لرزان استفاده کند. چیدمان خوب است و خواندن آن آسان است، اما باز هم، به رنگ بیشتری نیاز دارد تا از مجلات مد موجود در بازار متمایز شود.

با توجه به گزارش مد، پوشاک و کالاهای لوکس در ایالات متحده توسط مک کینزی، بازار پوشاک در سال های اخیر با فروش 435 میلیارد دلار در سال 2011، 1 تا 3 درصد رشد داشته است. و این تعداد همچنان به افزایش تقاضا برای پوشاک ادامه خواهد داد. نسبتاً غیرکشش در مقایسه با اکثر صنایع. برای صنعت مد، این نشان دهنده رقابت فزاینده برای این سهم بازار است.

SHE Fashion برای ارائه پوشش لحظه به لحظه روند مد و زیبایی از سراسر جهان طراحی شده است. آنها طراحی تمیز و مینیمالیستی دارند و از فضای سفید فراوان و عکاسی خیره کننده استفاده می کنند. پیمایش ساده است و برخی از بخش‌ها (مثلاً تبلیغات) به‌طور واضح به عنوان محتوای حمایت‌شده علامت‌گذاری شده‌اند.

635985980219372198 AveraShe Cover
SHE magazine

رابطه صنعت مد با عشق

عشق یکی از قدرتمندترین احساسات انسان است و مد می تواند عشق را ملموس کند. مد یک راه آسان برای نفوذ به قلب مشتریان شما به روشی تازه است، در حالی که به آنها اجازه می دهید کار شما را به روشی قابل دسترس ببینند.

هر چیزی که ایجاد می کنید تحت نظر دقیق مخاطبان هدف شما خواهد بود، از جمله هر چیزی که به صورت آنلاین پست می کنید. یک مجله آنلاین به شما این فرصت را می دهد که کار خود را برای آنها بیاورید و دوباره عاشق آن شوند. یک مجله مد یا سبک زندگی می تواند رشد کسب و کار، راه جدیدی برای ارتباط با مشتریان و منبع الهام جدیدی برای ایده بزرگ بعدی شما فراهم کند.

مجلات مد و فشن در بریتانیا و آمریکا

در طول قرن نوزدهم، مجلات مد زنانه در بریتانیا و آمریکا محبوبیت پیدا کردند. آنها به طور خاص برای لذت خواندن یک زن ساخته شده اند. در حالی که این مجلات دارای الگوهای خیاطی، مقالاتی در مورد زیبایی و خانواده بود، مجلات زنانه به زودی به راه های دیگری برای انتشار تبدیل شدند. این زن ویکتوریایی شروع به بیان نظرات خود در مورد آنچه به عنوان رسانه های مغرضانه موجود در آن زمان می دانست، کرد. بنابراین، مجله ی زنانه اجازه می دهد تا از دیدگاه زنانه هنگام بحث در مورد موضوعاتی مانند مد، اقتصاد خانه و علایق زنان استفاده شود.

مجله SHE توسط چه شرکت و در چه سالی را اندازی شد ؟

او یک مجله مد است که توسط شرکت Hearst منتشر می شود. در آوریل 2006 راه اندازی شد. و سردبیر مجله او امی استلی است. این مجله تمام جنبه های ممکن مد، از زیبایی، هنر و طراحی گرفته تا سبک سلبریتی را پوشش می دهد، یاسمین توکس دختر جلد فعلی برای شماره آتی دسامبر 2017 است.

SHE Fashion یک مجله مد مستقل از آتلانتا، GA است. SHE توسط خانم سینامون براون راه اندازی شد که می خواست یک صدا و بازاری برای زنان رنگین پوست فراهم کند، زنانی که اغلب به اندازه همتایان سفیدپوست خود در دنیای مد شناخته نمی شوند. این همان جایی بود که مد SHE وارد شد. او سالانه شش شماره تولید می‌کند و قطعاً در سال‌های آینده به دنبال موفقیت‌های بزرگ‌تری است.

SHE یکی از مجلات برجسته زنان است و این یکی از برترین مجلات در هند است. آنها حدود 46 نسخه در هند دارند و همچنین در انگلستان، استرالیا و برخی از کشورهای خاورمیانه با تغییرات جزئی در دسترس هستند.

آشنایی با مجله مد و فشن vogue

vogue قدرتمندترین و شناخته شده ترین نشریه صنعت مدو فشن است. اما آیا می‌دانید اولین شماره آن چه زمانی منتشر شد و نشریات مختلف در طول سال‌ها چگونه منتشر شده‌اند؟

این چیزی است که شما باید در مورد تاریخچه Vogue بدانید.

آرتور بالدوین تورنور، تاجر آمریکایی، ووگ را به عنوان یک روزنامه هفتگی مستقر در شهر نیویورک در سال 1892 تأسیس کرد تا نشریه ای را ایجاد کند که “جنبه تشریفاتی زندگی” را جشن می گیرد.

487199c6 4733 4312 9d60 c4e1fcc3698f

این مجله از همان ابتدا طبقه بالای نیویورک، عادات، فعالیت‌های اوقات فراغت، مکان‌هایی که رفت‌وآمد می‌کردند و لباس‌هایی که می‌پوشیدند را هدف قرار داد.
مجله در آن زمان عمدتاً به مد و پوشش ورزش و امور اجتماعی و برای خوانندگان مرد مربوط می‌شد.
اولین شماره در 17 دسامبر همان سال با قیمت جلد 10 سنت (2.85 دلار) منتشر شد.

شروع موفقیت vogue

امروزه ووگ بخشی از Condè Nast، شرکت رسانه ای جهانی است که دارای برندهایی مانند Vogue، Allure، GQ، Glamour، Teen Vogue، Vanity Fair، The New Yorker و دیگران است.

همه چیز در سال 1909 شروع شد، زمانی که Condé Montrose Nast، ناشر آمریکایی، کارآفرین و بزرگ تجاری و بنیانگذار Condè Nast، Vogue را خریداری کرد و به تدریج انتشارات را گسترش داد. او آن را به یک مجله تک جنسیتی برای زنان تغییر داد و آن را به یک نشریه دو هفته‌ای تبدیل کرد.

اولین ویراستار ووگ جوزفین ردینگ بود که از سال 1892 تا 1900 خدمت کرد و نام این نشریه را بر عهده داشت.

به مدت 25 سال (از 1948 تا 1972)، vogue 20 بار در سال منتشر شد و در سال 1973 به ماهنامه تبدیل شد.

ووگ بریتانیایی اولین نسخه بین المللی بود که در سال 1916 توسط اولین سردبیر، Elspeth Champcommunal راه اندازی شد، در حالی که نسخه فرانسوی در سال 1920 راه اندازی شد.
در جولای 1932، ووگ آمریکایی اولین عکس رنگی خود را روی جلد مجله گذاشت.

در دهه 1950، دهه ای که به عنوان “سال های قدرتمند” مجله شناخته می شود، جسیکا دیوز سردبیر شد.

دایانا وریلند، گریس میرابلا و آنا وینتور به عنوان 3 سردبیر افسانه ای مجله آمریکایی ووگ شناخته می شوند.
دایانا وریلند ابتدا به عنوان دستیار سردبیر از هارپرز بازار به ووگ پیوست و در دسامبر 1962 سردبیر شد. او مجله را وارد دوران جوانی و سرزندگی، اما همچنین «اسراف، تجمل و زیاده‌روی» کرد.

گریس میرابلا در دهه 1950 در مجله شروع به کار کرد و بین سال های 1971 تا 1988 به عنوان سردبیر آن مشغول به کار بود.

میرابلا بیان می کند که او برای تغییر Vogue انتخاب شده است زیرا “زنان علاقه ای به خواندن یا خرید لباس هایی که در تغییر زندگی آنها هیچ هدفی نداشته باشد.” او انتخاب شد تا مجله را برای «زن آزاده، کارگر و «آزادشده» دهه هفتاد جذاب کند. او مجله را با افزودن متنی به همراه مصاحبه، پوشش هنری و بخش‌های جدی سلامت تغییر داد.

آنا وینتور در سال 1988 به عنوان سردبیر مجله Vogue انتخاب شد و در نوامبر جلد انقلابی خود را منتشر کرد که در آن مدل اسرائیلی Michaela Bercu با عکس پیتر لیندبرگ و استایل کارلین سرف دودزیله به تصویر کشیده شده بود.
این کاور قانون را زیر پا گذاشت زیرا این مدل یک کت مد کریستین لاکروا با شلوار جین پوشیده بود که برای اولین بار مد بالا و پایین را با هم ترکیب می کرد.

webe600span

در همان سال زمانی که آنا وینتور وارد ووگ شد، فرانکا سوزانی به عنوان سردبیر مجله ووگ ایتالیا انتخاب شد.

Vogue Italia در سال 1965 راه اندازی شد و اولین بار با نام Novità به مدت یک سال (اکتبر 1964 تا نوامبر 1965) منتشر شد.

در سال 1961، Condè Nast با صاحب مجله Novità تماس گرفت زیرا آنها می خواستند در یک مجله مد سرمایه گذاری کنند. در سال 1965 مجله Vogue & Novità نام گرفت و Consuelo Crespi تا سال 1966 راه اندازی شد.

در سال 1966، فرانکو سارتوری به عنوان اولین سردبیر منصوب شد و تحت رهبری او نام خود را از Vogue & Novità به Vogue Italia تغییر داد و اولین شماره با نام جدید در ماه مه 1966 بود. او به مدت 22 سال این سمت را داشت تا اینکه در سال 1988 فرانکا سوزانی دومین سردبیر این نشریه شد.

ki5fv3v8w7f31

آشنایی با برند BOF – Business of fashion

Business of Fashion در واقع مجله ای است که در سال 2007 توسط عمران آمد شروع به کار کرد. این بچه جدید در خیابان است که در مدت کوتاهی اشتراک و وفاداری گسترده ای را به دست آورد، درست از دانش آموزان، ویراستاران، و صاحبان سبک تا هر کس دیگری که واقعاً به مد اعتقاد دارد. BoF روی محتوایی متمرکز است که معتبر است و برنامه‌ای دارد که به درستی «اقتصاددان مد» نامیده می‌شود. اگر شما از علاقه‌مندان به مد هستید و به داستان‌های درونی آنچه در ایجاد روندهای مد واقعی، تعیین الگوها و تأثیرگذاری بر روی مد می‌رود علاقه‌مند هستید. اقتصاد – BoF مجله‌ای است که برای دستیابی به آن نیاز دارید!

placeholder

تاریخچه برند business of fashion

business of fashion در سال 2007 توسط عمران آمد، مشاور کسب و کار مد و فشن، نویسنده و کارآفرین دیجیتالی تأسیس شد. business of fashion به عنوان یک پروژه پرشور و با هدف پر کردن جای خالی یک دیدگاه آگاهانه، تحلیلی و صاحب نظر در مورد تجارت مد شروع به کار کرد.

در سال 2013، بنیانگذار عمران آمد، پس از تامین مالی مستقل BoF، یک دور سرمایه گذاری اولیه و به دنبال آن یک دور سرمایه گذاری سری A در سال 2015، از سوی گروهی از سرمایه گذاران شامل Index Ventures، LVMH، Carmen Busquets و Felix Capital، که با هم دارای یک سرمایه گذاری هستند، افزایش داد.

در مدت زمان کوتاهی، The Business of Fashion به عنوان «مرجع نهایی در روزنامه‌نگاری مد» که توسط شخصیت‌های مد خوانده می‌شود و یکی از «بانفوذترین صدای بخش» به رسانه‌ای مهم در صنعت مد تبدیل شد. BoF از زوایای مختلف به مد نزدیک می شود، مثلاً سیاسی، محیطی یا مذهبی.

علاوه بر ارائه “اطلاعات”، فعالیت های BoF متعدد هستند. این موارد از سازماندهی کنفرانس ها تا ایجاد رتبه بندی های مختلف، آموزش آنلاین یا پیشنهادات شغلی (بخش ایجاد شده در سال 2014) که امکان تأمین مالی جزئی عملکرد سایت و تقریباً 30 کارمند آن را فراهم می کند. مابقی بودجه از تبلیغات و اشتراک های پولی تأمین می شود.

رتبه بندی آن در بین 500 نفر از افراد مهم این حوزه مرجعی در صنعت مد است و برخی مصاحبه ها یا اسکوپ های اختصاصی باعث بدنامی این سایت شده است. BoF اکنون به‌عنوان یک رقیب مستقیم و معتبر برای لباس‌های روزانه معتبر زنانه ظاهر می‌شود، اما در نسخه‌ای فکری و تحلیلی‌تر، نه فقط انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی.

علاوه بر این، این سایت دو بار در سال نسخه چاپی مقالات منتخب بی‌زمان را منتشر می‌کند. این وب‌سایت به‌منظور بهره‌گیری از شبکه‌ای از نویسندگان باهوش و خودی‌های مد و فشن در پایتخت‌های سبک در سراسر جهان، مانند تیم بلانکس یا سوزانا لاو، رشد کرده است. از سال 2018، بیش از یک میلیون کاربر در ماه از وب سایت بازدید می کنند و 400000 مشترک در خبرنامه دارد.


بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “3 مورد از بهترین مجله مد و فشن جهان

  1. زهرا گفت:

    مطلب مفیدی بود مرسی

  2. elnaz گفت:

    ایول عاشق این مجله و برند لویی ویتونم

    1. ramin گفت:

      ممنون از نظرتون. برای آشنایی با برند لویی ویتون اینجا کلیک کنید

  3. راحله گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    از کجا میشه مجلات مد و زیبایی رو تهیه کرد
    مخصوصا مربوط به برندهای کیف؟

    1. ramin گفت:

      سلام به صورت آنلاین میتونید بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *